0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

פורשה פנמרה

  • דגם:                  ספורט פאר
  • מנוע:                 4.8 ליטר, 8 צילינדרים
  • הספק מרבי:        400 כוחות סוס
  • מומנט מרבי:        51 קג"מ
  • מהירות מרבית:     283 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית
  • תאוצה 0-100:      5.4 שניות
פורשה פנמרה

על אף שמדובר בפורשה, פורשה פנמרה הוא הדגם היותר שנוי במחלוקת של החברה, לאור השילוב המשפחתי ספורטיבי שמציע הדגם, עם רכב ספורט לכל דבר המגיע בגרסת 4 דלתות משפחתית, ועיצוב שלא מצליח לעצור את הנשימה כמו יתר דגמי המותג. אחרי שאמרנו את זה, עדיין מדובר על פורשה, עם רכב רב עוצמה, שלל פינוקים וטכנולוגיות הן בתוך הרכב והן מתחת למכסה המנוע. המדובר על רכב ספורט המשלב רמה גבוהה מאוד של פאר ומעניקה שילוב של עוצמה ופינוק שאולי אי אפשר למצוא באף דגם או רכב אחר.

שירותי יבוא אישי ואיתור רכבי יוקרה

אם פורשה פנמרה בחניה הפרטית הוא החלום שלכם מזה שנים ארוכות, חברת "כאן על הכביש" מציעה לכם מותג חדשני המציע לכם שירות יבוא אישי של כל סוגי כלי הרכב מכל רחבי העולם, וכן שירות של איתור רכבי יוקרה על כבישי ישראל באמצעות מאגר המידע המקיף והכולל שבנתה החברה ומתחזקת אותו באופן שוטף. חברת "כאן על הכביש" מציעה לכם שירות כולל ובכלל זה איתור הרכב המבוקש, ובמקרה זה פורשה פנמרה, בכל מקום ברחבי העולם, ניהול משא ומתן עם הגורם המוכר, טיפול בכל תהליך היבוא של הרכב לארץ, השבחתו לרכב ירוק והעמדתו בחניה הפרטית שלכם.

סטנדרטים ירוקים מתקדמים

אם אתם שואלים את עצמכם האם קראתם נכון, אז התשובה היא כן. חברת "כאן על הכביש" היא חברת רכב גדולה ומובילה המאמינה בצורך לתמוך במגמה הירוקה של הגנה על איכות הסביבה. במסגרת זו, מציעה החברה לכל רכב המיובא על ידה, שירותי השבחה לרכב ירוק על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המתקדמים ביותר, ובכלל זה התקנה של מערכת הנעה באמצעות גז טבעי גפ"מ, וכן התקנת מסנני דלק חדשניים ומודרניים המתאימים למנוע בנזין, סולר ודיזל ומפחיתים משמעותית את רמת פליטת המזהמים. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע הדרוש לכם לקבלת החלטה.