0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

אינפיניטי FX50

אינפיניטי FX50

רכב יוקרה מבית ניסאן מוטורס היפנית. המותג שווק בשנת 1989 בארה"ב, ובאיחור קל בישראל, הוצג לראשונה בשנת 2008 בתערוכת אוטומוטר. דרך ארוכה עברה האינפיניטי עד שהגיעה לארץ, גלגולים רבים בטכנולוגיה, ייצור, ועיצוב עד שהפכה ליהלום נוצץ ומלוטש. בואו לקחת חלק מהמסע האינסופי. עם נפח מנוע 5026 סמ"ק, ביצועים 0 ל100 קמ"ש- 5.8 שנ', הנעה כפולה משתלבת, אורך 486.5 ס"מ ורוחב 192.5 ס"מ. נתונים טכניים שיהפכו את החוויה לבלתי נשכחת.

יבוא אישי רכב אינפיניטי היא מכונית בעלת טכנולוגיה מתקדמת ביותר, מצלמה מיוחדת שמספקת תצוגה וירטואלית של 360 מעלות, תיקון היגוי אוטומטי, בקרת שיוט המסייעת לנהג לנסוע במהירות ולשמור על הדרך על הבטיחות, מערכת AWD מתקדמת. נוחות נסיעה מדהימה הודות לבולמי הזעזועים אקטיביים ומתלים עם שיכוך משתנה.

כבר בשם ניתן לנחש שזו לא עוד סתם מכונית, יש בה משהו מיוחד, מרגש ומסעיר. אנחנו מציעים לך לנהג הישראלי, לחוות את חווית האינפיניטי האין סופית, חוויה מעוררת חושים במכונית יוקרה מהירה, עצמתית, מפוארת ואיכותית. מכונית בעיצוב ספורטיבי עם נגיעה אורבנית. כמו מבחוץ גם מבפנים היא מפנקת, מרווחת ויוקרתית.

אם בא לכם לפנק מישהו ביום כייף ביום הולדת, ביום השנה, או סתם כדי לחוות משהו מיוחד, האינפיניטי היא המכונית המושלמת ליום שלכם. נוחות ומפוארות זה לא מילה גסה, מראה ייחודי ועוצר נשימה שיקרין עליכם ביטחון, עצמה וכח.