0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

קרייזלר C 300

סדאן 4 דלתות צמיגים: 18/55-18


תיבת הילוכים: אוטומטית 8 ש' מ0 ל-100 -


נפח מנוע: סמ"ק 3605

קרייזלר C 300

הבלונדינית התמירה הופיעה פה ושם בקולנוע ובטלוויזיה והתפרסמה בכל העולם כדוגמא ליופי אמריקאי- גבוהה, שזופה, מנומשת ובעל תווי פנים מעודנים. מה שבטוח שהיא האחת והיחידה קרייזלר C300.

 

שם בעל אופי מיוחד המספק לכם רכב עם נוחות מקסימלית מחיר מפתיעה ונוכחות מרשימה על הכביש שאף אחד בטוח לא יכול לקחת אותה מכם. יבוא אישי רכב קרייזלר C300 מתאפיין במספר נקודות להשוואה ביחס לדגמים המתחרים לו. הנוחות שהרכב יעניק עבורכם לא דומה הכוח והעוצמה שהיא משאירה מאוחריה בכביש מסביר בדיוק לכולם מי המלך.


אנו נותנים לכם הזדמנות לחוות את הנסיעה המדהימה עם רכבי היוקרה שלנו לאיזה יום מיוחד בחייכם או אפילו פגישת עסקים שצריכה להשאיר מאחוריכם רושם טוב. לאחר נסיעת התרשמות מהדגם המפואר של קרייזלר תהיו בטוחים שזהו, כנראה שמצאתם את הבחירה שלכם. איזה כיף זה לקום בבוקר והתרגש כל פעם מחדש בדיוק כמו באהבה הראשונה שלכם, היא זו שתלווה אתכם לכל מקום היא זו שתתן לכם להרגיש נוח ובעל כוח רב, והיא זו שתתן לכם את המקום הכי חם ואוהב לנוח בו.

 

עם כסאות העור המפנקות והמרווח הרכב של הרכב, השקט המוחלט מרעשי הכביש בטוח לא יגיע אליכם. אלה רק הדבר היחיד שתשמעו זהו את הגרגרור הנפלא שיוצא מבטנה של הקרייזלר ומערכת סראוונד בעלת מספר רב של רמקולים ברמות הגבוהות ביותר, המסוגלים ליצור חווית שמע בלתי נשכחת.