0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

יבוא אישי אודי Q7

  • דגם:                  פנאי
  • מנוע:                 12 צילינדרים דיזל
  • הספק מרבי:        500 כוחות סוס
  • מומנט מרבי:        29.5 קג"מ
  • מהירות מרבית:     222 קמ"ש
  • תאוצה 0-100:      7.9 שניות
יבוא אישי אודי Q7

אאודי Q7 הוא רכב הפנאי הראשון של חברת אודי, אם כי חברת אודי הייתה האחרונה בין חברות מותגי היוקרה שהציגה רכב פנאי ייעודי. ה 7Q הוא רכב גדול ומרווח המתאים ל 7 נוסעים, ונחשב לרכב הפנאי הגדול ביותר בין המותגים האירופים. הדגם המפואר מאובזר היטב עם שלל אביזרים במרחב הפנימי ובמפרט הטכני של הרכב. בשנת 2008, שודרג הדגם והוצגה גם גרסת 12 צילינדרים דיזל המספקת כוח אדיר של 500 כוחות סוס.

יבוא אישי של רכבי יוקרה

אם אתם מעוניינים לבצע יבוא אישי אודי 7Q, חברת "כאן על הכביש" מציעה לכם שירות חדשני המאפשר לכם לאתר כל סוג של רכב בכל רחבי העולם, ולייבא אותו ארצה במסגרת תהליך יבוא אישי, או לאתר רכבי יוקרה על כבישי ישראל באמצעות מאגר המידע שבנתה החברה. אנו מספקים לכם את כל השירותים הנדרשים מקצה אל קצה, ובכלל זה גם שירות של שדרוג הרכב לרכב ירוק.

חבילת שירות מקיפה

במסגרת שדרוג הרכב אנו מציעים לכם אפשרות התקנה של מערכת הנעה באמצעות גז טבעי גפ"מ, וכן התקנה של מסנני דלק חדשניים ומתקדמים המיועדים למנועי בנזין, סולר או דיזל, ומפחיתים בצורה משמעותית את רמת פליטת המזהמים של הרכב. זאת לאור הירתמותה של "כאן על הכביש" למגמה העולמית הירוקה והרצון להעניק לנו ולילדינו את העתיד הטוב ביותר. בכלל זה, אנו מציעים את שירות השדרוג גם לשירות יבוא אישי אודי 7Q ומציעים לכם חבילת שירות מקיפה לרבות איתור הרכב בחו"ל, ניהול משא ומתן, יבוא הרכב, שדרוגו והעמדתו בחניה הפרטית שלכם. צרו קשר עוד היום לקבלת כל המידע הדרוש לכם על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.