0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס SL

מרצדס SL

תת דגם: SL500 אוט' קבריולט 4.7 (435 כ"ס) נפח: 4,663 סמ"ק.

מרצדס sl 500 היא יצירת פאר חדשה ומאד מרשימה של מרצדס. כבר בהסתכלות על המושב החשמלי שניתן לכיוון רב תכליתי, מושב הכולל משענת הראש, לגובה, למרחק ואפילו לכרית מושב נפרדת. ישנה תמיכה צדדית חשמלית למושב המכונית, התמיכה באה לידי ביטוי בגוף במהלך פניות או סיבובים חדים בעוצמה שעשויה להשתנות לפי המהירות וזווית הנסיעה. ישנם מתגים המעבירים את ההילוכים על ההגה, ובנוסף בורר הילוכים אלקטרוני. בSL500 תוכלו למצוא מחשב דרך המהווה יחידת פיקוד מרכזית עם תצוגה מהנה במיוחד, ובלוח המחוונים האלקטרוני. ישנה מערכת לראיית לילה, וגם בקרת שיוט אקטיבית המסוגלת להאט את המכונית אם לא שומרים מרחק ראוי. המכונית הזו פותחת וסוגרת חשמלית את תא המטען. תוסיפו לכך דלתות שהעניקו להם את האפשרות להינעל לבד.

לא רק האווירה ב-CL מרגיעה, גם היכולת הדינמית. קודם כל, הידיעה שמתחת לרגל ימין נחים 388 כ"ס חזקים, שיאפשרו לכם לעקוף בזריזות ובהתאם לחוק כל רכב מן השורה שייקלע בטעות לנתיבכם. ובכביש המהיר, תצליחו ליהנות מנסיעה מרוחקת בנוחות מושלמת. שתי תיבות ההילוכים ושני המנועים יאפשרו שיוט במהירויות שעדיף שלא נוסיף מילה בעניין.

ראו גם: מחיר מרצדס E350

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות ויחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.