0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס ML

מרצדס ML

תת דגם: Luxury 350 טיפטרוניק 3.5 נפח: 3,498 סמ"ק

בגשם שטוף ובקור מקפיא קשה לעצור בצד הדרך כדי להתרשם מהחזות החדשה של מרצדס ML. תת דגם: Luxury 350 , מספיק לספור את כמות הראשים שהרכב הזה מסובב ברחוב ובכל עצירה ברמזור. המונים נמשכים אליו וזה רק מחזק את הטענה, כי אין צורך ברכב ספורט על מנת למשוך תשומת לב מאנשים. בנוסף תתקשו לחמוק עמו מתחת לראדר של העוברים ושבים, לעיתים נראה כי כולם מביטים למכונית לראות מי הוא בר המזל שיושב שם מאחורי ההגה.

בהמשך לריענונים אותם עברו מרבית דגמי היצרן מרצדס בשנה החולפת, גם ה-ML קיבלה חיזוק די עדכני בחזית, מנוע המרבה לחסוך מקודמיו. משמו של המנוע ניתן להבין כי נפח מנוע ה-V6 בנזין שלו עומד על 3.5 ליטר וזה נותן מספר נאה של 306 כ"ס ב-6,500 סל"ד וכן 37.7 קג"מ שזמין בכל התחום שבין 3,500 ל-5,250 סל"ד.

איכות החומרים וההרכבה לא נותרה מאחור והשתפרה משמעותית בדגם זה. בידוד הרעשים, לדוגמא, הוא מאוד יעיל, עד שבדקות הראשונות לא תהיו בביטחון מוחלט אם מדובר בגרסת הבנזין או הדיזל. גם חומרי הדיפון נראים ומרגישים ברי איכות רבה, ובסך הכול נראה שהיצרן הגרמני משטוטגרט הצליח לבצע העתקה יעילה מאוד של המפעל שלהם באלבאמה, שבו מיוצר ML.

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזמנויות רבות ויחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרל היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.