0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס E400 AMG 2016

מרצדס E400 AMG 2016

מרצדס מדגם E-400 הנה הגרסה המובכרת של ה- E-Class, מכונית הסלון של היצרן מרצדס, עם עיצוב חכם ויוקרתי. ההופעה החיצונית מאוד מעודכנת והליטוש ניכר בה לרוב. התחושה בתוך המכונית היא ישיבה בסלון פאר לכל דבר ועניין. כשאומרים מכונית סלון, מתכוונים למרצדס E400 AMG 2016 ללא ספק.

מרצדס E 400 היא מכונית באר מקטגורית רכבי הסלון ויופייה ימשוך מבטים מכל עבר. רכבי מרצדס מסדרה E Class גם דגם זה מעניק תא נוסעים מרווח הכולל אבזור מגוון ומפנק כאחד. מרצדס מדגם E 400 מגיעה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות ובהם מערכות בטיחות רבות, מערכת קדם תאונה, מערכת המונעת התנגשות אוטומטית ומערכת המונעת סטייה מנתיב הנסיעה.

זו לא מכונית גדולה במיוחד, אך היא תציע מספיק מרחב לגוף הנוסע וחבריו. לא צריך להתרגש יותר מדי יש מקום לכולם ובשפע. במכונית זו תמצאו חלונות צד גדולים שלא מעניקים תחושה קלאוסטרופובית על מי שיושב מאחור, ואפילו תא מטען גדול המשמש למגוון דברים.

מרצדס מדגם E400 מגיעה עם מנוע V6 עוצמתי וחכם. זהו מנוע עוצמתי, גמיש ויעיל שמפיק 333 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ כבר ב-1,400 סל"ד נמוכים ועד ל-4,000 סל"ד. למנוע מצורפת תיבת 7G-TRONIC PLUS וביחד הם מפיקים ביצועים טובים מאוד. במכונית הנפלאה הזו ניתן להאיץ תוך חמש שניות למאה קמ"ש, אך שימו לה המהירות מוגבלת ל250 שמ"ש בלבד.

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות וייחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.