0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס CLS

מרצדס CLS

תת דגם: AMG-Line CLS400 אוט' 3.0 - 333 כ"ס נפח: 3,498 סמ"ק

יצרן הרכב הגרמני מרצדס  AMG-Line CLS400 מציע מנוע V6 בנפח 3.5 ל' המייצר 306 כ"ס. זהו למעשה מנוע בעל אופי רגוע ויחד עם תיבה בעלת שבעה הילוכים, הכל עובד בצורה מאוד נוחה וחלקה. לטובת חיסכון וניקיון מצוידת חטיבת הכוח במנגנון "עצור וסע" שעובד באופן מורגש מעט מאוד. בכל מה שקשור  להתנהגות המכונית בעיר היא עשויה להרגיש לעיתים מעט נוקשה, בייחוד על כיסויי ביוב ובורות.

מרצדס  AMG-Line CLS400 כוללת מערכת "עצור וסע" המאפשרת דימום מנוע כשהרכב עומד, שליטה מההגה על תיבת הגיר במכונית, מערכת PRE-SAFE המכינה את הרכב להתנגשות, מערכת Blind Spot המסוגלת להתריע על רכב ב"שטח מת" במראות, מערכת התראה של סטייה מנתיב, מערכת המסייעת לזינוק בעליה, מערכת התראה על עייפות, מתלים ספורטיביים, חבילת זיכרונות לכוונון המושבים, המראות וההגה, וילון אחורי חשמלי, חבילת תאורת פנים.    

מי שירצה ויוסיף תשלום יוכל לקבל בנוסף: מערכת לעיסוי במושבים מקדימה, אוורור למושבים מקדימה, מושבים הנתנים לכוונון חשמלי לגב התחתון, תא מטען עם פתיחה חשמלית, מערכת שמע מתוצרת "Harman Kardon"  עם 12 רמקולים במכונית, פנסי Full LED עם מנגנון הפניה בסיבוב, מערכת לשטיפת פנסים, דוושות אלומיניום, חבילת עיצוב AMG.         

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזמנויות רבות ויחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרל היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.