0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מזראטי קוואטרופורטה

מזראטי קוואטרופורטה

תת דגם: S אוט' 3.0 (410 כ"ס)

לחברת כאן על הכביש ניסיון רב וקשרים ארוכי שנים עם יצרני רכב, חלפים וגופים אחרים בתחום. הדבר היפה אצלנו, כי ישנם צוותים המתמחים בנושאים שונים וזאת כדי להעניק שירות מקצועי ביותר שניתן. אנחנו שמים דגש מיוחד על אמינות מקצועיות ושירות לכלל לקוחותינו.

הכל מכירים שהאיטלקים מובילים את עולם עיצוב המכוניות, הכשרון הרב המאפיין כל כך למעצבים האיטלקים הביא לכך שהאיטלקים החדירו את מכוניותיהם לא רק בשל יופי מיוחד, אלא בשל מגע הקסם לו הם קוראים ‘allure'. דוגמא מרכזית ובולטת לכך היא הבולטת לכך היא המזראטי קוואטרופורטה.  מתורבתת ומעודנת, היא יצירת מופת של תחכום, אסתטיקה ואלגנטיות אווירודינמית. מזראטי קוואטרופורטה היווה מרכיב מרכזי בצמיחת המכירות העולמיות של מזראטי לאחרונה. תת דגם: S אוט' 3.0 (410 כ"ס) מציג גודל מרשים אך עדיין שומר על חזות מאוזנת ודינאמית. לדגם זה שש כריות אוויר, מניעת נעילת גלגלים, בקרת יציבות, תיבת הילוכים אוטומטית וחמישה מושבים.

הדגם החדש גדול וקל יותר מקודמו, כשכף המשקל נוטה ב-1,900 ק"ג בלבד – לא הרבה בהתחשב בממדים ורמת הפאר של דגם הקוואטרופורטה. גרסת דגם זה מצוידת במנוע V6 ושני מגדשי טורבו בנפח 3.0 ליטר (410 כ"ס), המניב תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות מה שיניב מקסימום של 285 קמ"ש. פגושי דגם זה עוצבו מחדש, יחד עם תריסי גריל אוטומטיים חדשים. הדגם החדש עבר בנוסף שינוי פנים המשדרג לו את המראה באופן ניכר.

מזראטי קוואטרופורטה מסמנת את הקו העיצובי החדש של מזראטי ואמורה להעלות את מכירות המותג מכ-6,000-7,000 מכוניות  בשנה אל רף ה-50,000 בשנה הקרובה. מזראטי קוואטרופורטה ממשיך את המסורת של מכוניות סדאן יוקרתיות ומהירות מבית מזראטי.

לאור מורכבות תהליך הייבוא האישי, חברת כאן על הכביש מספקת את מעטפת השירותים המלאה  ליבוא אישי והכל לצד יחס אדיב ומקצועי.