0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

לנד רובר - Range Rover

לנד רובר - Range Rover

תת דגם: Sport SDV8 HSE Dynamic

לנד רובר ריינג' רובר מדגם Sport SDV8 HSE Dynamic הינו הרובר ספורט הספורטיבי ביותר שהיצרן ייצר אי פעם. מדובר במנוע חדש בנפח 2.0 ליטר דיזל, אשר מחליף את ה-TDV6 בנפח 3.0 שהיה עד כה הבסיסי בהיצע. בלנד רובר הנוכחי ספורט הוא מפיק 240 כ"ס ו-56.1 קג"מ תודות למגדש טורבו מכופל, 18 כ"ס ו-5.1 קג"מ פחות מיחידת הכוח היוצאת.

בדגם הנפלא הזה תוכלו למצוא תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. היצרן הצליח לשפר באופן משמעותי את צריכת הדלק עם נתון של שש עשרה ק"מ לליטר. אין ספק שאלו נתונים שיעמידו את הריינג' רובר בקדמת הבמה בקטגוריה.

אם כל זה לא מספיק, גי'פ הספורט הנפלא הזה מגיע עם מסך מולטימדיה הניתן למגע בגודל עשרה אינטצ', אין ספק שזהו שדרוג לעומת הדגמים הקודמים. היצרן הידוע כאיכותי ביותר העניק לכם מספר לא מבוטל של מערכות בטיחות:  מערכת המתריעה על עייפות הנהג, מערכת בטיחות שיוגעת לזהות תמרורים ומהירות נסיעה מותרת בחוק ובלימה אוטומטית בעת הצורך. אלה התווספו למערכות המוזכרות לעיל: מערכת התראה על שטח מת, על סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות וייחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד. התקשרו אלינו וגלו את שלל ההצעות וההפתעות שמחכות לכם אצל נציגנו.