0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

BMW X6

BMW X6

תת דגם: Sport 30D אוט' דיזל 3.0 - 258 כ"ס

רכבי הbmw  הם ללא ספק רכבי היוקרה הנמכרים ביותר בארץ. עם תחושה של קלאסה, נוחות מקסימלית, תא מעודן ונימוסי נהיגה מעולים בואו להכיר את bmw x6 מדגם sport 30d. bmw העניקה אחלה של פתרון לכל מי שמעוניין ברכב פנאי קופה ארבע דלתות גדול עם מקום לארבעה נוסעים.

רכב ה-X6 מוגדר על ידי bmw באופן רשמי כ'רכב קופה פנאי-ספורטיבי', המכונית משלבת תכונות של רכב פנאי מה שמעניק גובה מן הקרקע על ידי גלגלים גדולים, לצד הנעה כפולה ויכולות בתנאי מזג אוויר שונים ועיצוב רכב קופה כגון גג אחורי משופע באופן בולט. שמונה הילוכים לbmw X6, 258 כוחות סוס מעולים, תאוצה ל100 קמ"ש ב6.7 שניות ומהירות מרבית של 230. מנוע הדיזל (3.0 ל', 258 כ"ס) חזק מאוד וצד זה שקט. משאבת הדלק מראה ביצועים של ממוצע של 9.5 ק"מ/ל אלו הם נתונים מעולים בהתחשב בקצב הנהיגה ובמשקל הרכב.

אבזור נוסף שתוכלו למצוא במכונית הפאר, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, בקרת גלישה במדרון, תיבת הילוכים והגה בכיול ספורטיבי, בורר מצבי נהיגה, תא מטען עם פתיחה חשמלית, סגירת ואקום לדלתות, מקלט טלוויזיה, מסילות גג.          

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזמנויות רבות ויחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרל היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.