0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

BMW 640i

BMW 640i

BMW 640i הוא רכב נוח ומהיר בצורה בלתי רגילה. אם תראו אותה על הכביש לא תוכלו לפספס את הרושם הראשוני של יופי ויכולת. BMW 640i מצוידת בחבילת M ספורט, הכוללת חישוקי 19 אינץ', תאורת לד מלאה ותוספות לתא הנוסעים הכוללות הגה וספי דלתות, חזית פנימית קדמית של האוטו עטופה בעור יוקרתי ומערכת שמע של הרמן קורדון.

תא הנוסעים מאוד נאה. במרכז תמצאו מסך 10.2 אינץ' שנשלט בנוחות על ידי ה-I-דרייב וניתן לחלוקה להצגת אפשרויות שונות בו זמנית. בנוסף ישנם במכונית הנפלאה הזו דלתות בטכנולוגיית וואקום דלתות וואקום, תצוגה מיוחדת בסביבת הנהג, לוח נתונים לנהג דיגיטלי ויכולת להתניע את הרכב בלחיצת כפתור. במכונית זו תמצאו גם שפע מערכות בטיחות אקטיביות: שמירה על נתיב, בקרת שיוט בעלת אקטיביות, התרעה על סכנה בפני התנגשות ועל שמירה על מרחק סביר, יכולת לזהות רכב בשטחים מתים של המראות במכונית, כמו גם זיהוי של תמרורי מהירות ותמרורים נוספים והצגתם בתצוגה הפנימית.

המנוע הוא ה-6 ציל' המוגדש בנפח 3.0 ליטר שמספק כאן 320 כ"ס ו-45.9 קג"מ, ומסתייע בתיבת שמונה הילוכים מצוינת בשביל להניע בקלות את 1,685 הק"ג של ה-6 הזו. זו יחידת הנעה מעולה. צריכת הדלק לא רעה בכלל ביחס למכונית המפנקת, עשרה ק"מ לליטר. ניתן להתלהב בקלות ממכונית זו, מבלי להוציא סכומים נכבדים בתחנות הדלק השונות.

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות וייחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.