0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

ייבוא רכב יד שניה מיסים

ייבוא רכב יד שניה מיסים

יבוא רכב יד שניה  מיסים

יבוא רכב אישי חוסך כסף בשורה של מקרים. הראשון בהם הוא חיסכון בעמלות ורווחים שגובים יבואני רכבים חדשים. יבוא אישי של מכוניות יוקרה, למשל, כדאי  מאוד מאחר וכאן הרווחים גבוהים מאוד. חיסכון משמעותי אחר הוא ברכישת רכב יד שניה בחו"ל. החוק בישראל מאפשר לרכוש רכב שגילו הוא עד שנתיים בקירוב. בארצות הברית ובאירופה ניתן למצוא רכבי יד שניה  במחירים אטרקטיביים מאוד בגלל שירידת ערך  הרכבים שם היא גבוהה, יחסית. יבוא רכב יד שניה מיסים נקבעים על פי  מחיר  הרכישה. משום הסיבה הזאת מחיר הרכב כולל המיסים יהיה זול  משמעותית למייבא באופן אישי.

ניתן לברר כבר בארץ את  המיסים הצפויים להיות  מוטלים על  הרכב הנבחר וזאת על פי בדיקה מקדימה במכס. כך, ניתן לחשב את  המס עוד לפני הרכישה על מנת לקבל תמונת מצב אמיתית ולבדוק את  כדאיות העסקה. כמובן, שיש לחשב הוצאות נוספות דוגמת הובלה, עמילות מכס וכדומה. על מנת למזער את הויכוחים מול פקידי המכס בקשר למיסוי  הרי שיש לשמור את  מסמכי הרכישה המקוריים ולהציגם בפניהם לאחר שהרכב כבר נמצא בארץ. בכל מקרה, מיסוי הינו רק חלק מהמטלות הקיימות בתהליך. חשיבות מיוחדת יש למציאת הרכב המתאים ולבדיקתו  המכאנית טרם הרכישה. הדבר מחייב הגעה לחו"ל או הסתמכות על  נציג שמבין בנושאים  הללו. יש לשים לב לכל הדברים האלה כאשר מבצעים יבוא אישי רכב יד שנייה מיסים.

סוכנויות ליבוא רכב אישי יכולות לבצע את  מרבית  המשימות  הכרוכות בפרוצדורה המורכבת. הן יכולות לייעץ, לאתר רכבים מתאימים ולבצע את כל התהליך  הבירוקראטי עבור הלקוח. כך, תמורת עמלה סבירה ניתן יהיה לקבל רכב משומש (בדגש על רכב יוקרה - אבל לא רק) במחירים שווים. המייבא חייב להחזיק ברישיון נהיגה בר תוקף לרכב המיובא. הוא יוכל למכור את הרכב המיובא בעתיד.