0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

פורשה קאיין S Luxury Techart

פורשה קאיין S Luxury Techart

פורשה קאיין אננו מוריד את הראש יותר בפני אף מכונית דומה בקטגוריה. הוא הרכב הנמכר ביותר של היצרן בשנים האחרונות. ולכן אל תתנו למראה להטעות את עינכם, פורשה קאיין הוא לא פחות רכב שטח, נראה שכשהוצג הדגם החדיש החליט היצרן לוותר על כוח עודף. אז מה כן מציע הקאיין? עיצוב עם נוכחות, יחידות הנעה עתירות כוח וביצועים, טכנולוגיה מתקדמת, נוחות גבוהה ותא נוסעים מאובזר ומפנק.

בדגם זה ניתן לראות את מתיחת הפנים שנעשתה לדור השני של הקאיין, כזו שמעניקה לו עיצוב שמזכיר את האח הקטן - פורשה מקאן. ההמראה הכללי עבר עידון, וחלק גדול מהתפיחות המגושמות הצטמק מעט. אם תסתכלו היטב תוכלו להבחין כי הגריל מקדימה לרכב הנו שטוח ומשדר פחות שרירים. הפנסים מאחור הוקטנו וקיבלו זוויות יותר מחודדות, וגם הפגושים נראים קצת יותר אלגנטיים וקצת פחות מאיימים. ברמת גימור זו נפח המנוע הוא 4134 סמ"ק, לצד 385 כוחות סוס. בנוסף תוכלו ליהנות מהנעה כפולה, פנסי כסנון, בקרת אקלים, חיישני חניה מקדימה ומאחור, בקרת שיוט, ומערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה. צריכת הדלק בדגם זה הינה 10.2 במבחן ריאלי שנעשה.

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות וייחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.