0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

פורד מוסטנג GT

אורך כולל 4,770 מ"מ
רוחב כולל 1,880 מ"מ
גובה כולל 1,390 מ"מ
רוחב סרנים 2,620 מ"מ
משקל כולל 1,662 ק"ג
הספק מרבי 296/6000 סל"ד/כ"ס
מומנט מרבי 43.5/4500 סל"ד/קג"מ
מהירות מקסימלית 243 קמ"ש
יחס דחיסה 9.8:1
קיבולת מיכל דלק 59.0 ליטר
פורד מוסטנג GT

אחת מהנקודות המכירה של מוסטנג GT ממשיך להיות החיצוניות שלה נאה, רטרו, שעבד לאחרונה עם האף יותר אגרסיבי בהשראת GT500. היבטים חשובים נוספים של העדכון של השנה שעברה כוללים פנסי HID סטנדרטיים ופנסים אחוריים רציפים משולשים טריק LED.


כמובן, המשיכה הגדולה האחרת היא מה שמתחת למכסת המנוע - V8 5.0 ליטר בעלת 420 כוחות סוס.
אשר מועבר אל הגלגלים האחוריים באמצעות הבחירה של הקונה של שישה הילוכים ידני או אוטומטי ששת הילוכים, די בכך כדי GTS מוסטנג מקל שהוסט Scoot מאפס עד 60 קמ"ש בפחות מחמש שניות.

 

למרות שימוש בסרן אחורי , המוסטנג ניתן לשבח בכבישים מפותלים, במיוחד כשהוא מצויד בחבילת מסלול זמינה המוסיפה בלמים, כוונון השעיה יותר אגרסיבי וכן שורה של שדרוגים אחרים. המוצקות של אסיסט ההיגוי חשמלי ניתן לעבור בין הגדרות נוחות, רגילות וספורט לשיוט נינוח .


המערכת של פורד החשמלי כוח ההיגוי (EPAS), אשר החברה מציעה שלושה מצבי הפעלה (נוחות, רגיל והספורט), מפתיע במוסטנג, המארז הניתן להמרה הוא איתן, ואם תגובות חולפות יכולה להיות חדות יותר עם מתלה אחורית עצמאי

 

הפנים מודגש על ידי עיצוב ספורטיבי, מסך LCD 4.2 אינץ' זמין רכוב באשכול המכשיר מספק גישה לעקוב אחר Apps, תכונה לאחרונה מוסף שמספקת מדדי ביצועים כגון כוחות g, זמנים, זמני תאוצה בלימה והתחלות אוטומטיות וספירה לאחור.

 

את עדכוני סטיילינג הם עדינים אבל כנראה ברורים למביני מוסטנג, ורק רחב מספיק כדי להפוך את מכוניות מראה חדשה למתגיירים פוטנציאליים.ביבוא אישי פורד מוסטנג GT הספליטר הקדמי תוקן, ואת מכסה המנוע הוא מעוטר עם זוג פתחי חום חולץ רפפות שהם למעשה פונקציונליים. פנסי HID הם סטנדרט בכל הדגמים, והם מוקף סורגי אור LED כי להשאיל הבחנה קצת יותר לטיפול החזיתי. גם חדש בחזית התאורה הם אופציונלי מנורות שלולית צד מראות שתמונות פרויקט של סמל הפוני המפורסם של מוסטנג על המדרכה כשהנהג פותח את המכונית.