0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס E Class קופה קבריולט

מרצדס E Class קופה קבריולט
תת דגם: 400 קבריולה AMG Edition אוט' 3.5 - 333 כ"ס. נפח: 3,498 סמ"ק

מרצדס E קלאס קופה קבריולט, היא המכונית הטובה והמפוארת ביותר מהקטגוריה אצל היצרן הגרמני המשובח. גרסת הקופה הזו מלאת טכנולוגיה, אבזור עשיר ובטיחות ברמות הגבוהות ביותר, תוסיפו לכך גם יחידות הנעה חזקות וגמישות וקיבלתם מכונית מוצלחת ביותר מבית מרצדס. במרצדס E Class קופה קבריולט תוכלו למצוא מתלים מכוילים שיעניקו לכם את האפשרות לנהיגה דינאמית במיוחד. אם נסתכל ממעוף הציפור נוכל להגיד בלב שלם כי המכונית הזו תשרת הרבה יותר את אלו שאוהבים מקוריות ועיצוב על פני אלו שאוהבים מכוניות מרווחות.

דגם הקופה קבריולט נהנה מעיצוב ייחודי ומושך במיוחד, זאת לעומת דגם הסאלון. אין ספק שמרצדס E Class קופה קבריולט עברה שדרוג חזותי נרחב. היא הרבה יותר מעודכנת והרבה יותר מושכת. תוסיפו לכך תא נוסעים מעולה שלא חסכו בו על שום פרט, מרחב נהג עשיר ויוקרתי כיאה ליצרן הגרמני ויבוא רכב מגרמניה ושפע מערכות חשמל מפנקות.

עכשיו לחשוב מכל- המנוע. מנוע ה-V6 המוגדש והחדש בנפח 3.0 ליטר, שמייצר 333 כ"ס, הופך את הקופה למהירה ביותר, עם זינוק למאה קמ"ש ב-5.2 שניות. מדובר ביחידת כוח חזקה ואפקטיבית. צריכת הדלק סבירה, עם 11.9 ק"מ לליטר בשיוט או 9.4 במסלול מגוון יותר.

היום רכבי יוקרה מיוחדים הם בהישג יד, תוך חיסכון משמעותי של עשרות ואף מאות אלפי שקלים. החוק המאפשר יבוא אישי רכב מספק הזדמנות מצוינת להזמנת רכבים ייחודיים מכל הסוגים שעלות הבאתן ביבוא אישי נמוכה משמעותית לעומת קנייה ישירות מהיבואן. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.