0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

יבוא אישי של רכב היברידי

יבוא אישי של רכב היברידי

 

ניתן לחסוך כסף על ידי יבוא אישי של רכבים. החיסכון הכספי רב יותר במספר נישות. האחת היא נישת רכבי  היוקרה בגלל מתח הרווחים  הרב של היבואנים  הרשמיים שיכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים. נישה נוספת היא נישת הרכבים  ההיברידיים. יש אפשרות לרכוש רכבים חדשים שלא  באמצעות היבואן אלא באופן אישי ולחסוך את רווחי היבואן. לחילופין, ניתן למצוא רכבים משומשים מסוג זה בחו"ל במחירים אטרקטיביים. החוק הישראלי קובע שניתן לייבא מכוניות שגילם הוא עד שנתיים  בקירוב. כך, שניתן למצוא מכונית היברידיות יד שניה שערכה בשוק האמריקאי או  האירופאי ירד מאוד בשנתיים הראשונות לחייה, לבדוק את  תקינותה  המכאנית ולהתחיל בתהליך  היבוא שלה לארץ.

יבוא אישי של רכב היברידי כדאי גם בגלל  המיסוי  הנמוך יחסית. ידוע כי  מכוניות אלו חוסכות בדלק, ולכן, תרומתן לאיכות הסביבה גבוהה משל מכוניות המצוידות במנועי בנזין או דיזל רגילים. כך שהממשלה מעודדת רכישתן באמצעות הוזלת מיסים. מס קנייה על רכב היברידי בדרגת זיהום 1 או 2 הינו רק 30%. בהשוואה למכוניות  אחרות המס נמוך משמעותית.  ניתן לבדוק את  נושא המיסוי טרם הרכישה עצמה. את הסוגיה הזאת יש לברר אצל פקידי המכס שיכול לחשב את  המס שיידרש. בנוסף, ניתן לחשב את העלויות הנוספות ולבדוק כדאיות העסקה. ניתן לבצע גם יבוא אישי רכב חשמלי .

על מנת להימנע מויכוחים מול פקידי המכס יש צורך במסמכי רכישת רכב היברידי משומש כולל חשבונית  הרכישה. תהליך יבוא אישי של רכב היברידי, כמו גם רכבים אחרים, הינו  מורכב ויש צורך לעשותו בצורה מסודרת. סוכנות לייבוא רכבים ביבוא אישי יכולות לסייע לכל מתלבט בייעוץ ובביצוע כל התהליך. הן יכולות לאתר בשבילו את  הרכב הנדרש, לבצע את ההובלה ולדאוג לכל הפרוצדורה מול משרדי הממשלה והגופים  הפרטיים  המעורבים בתהליך.