0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

BMW X5

BMW X5

תת דגם: 35I אוט' 3.0 נפח: 2,979 סמ"ק

לא ניתן להתווכח כי הקרוס-אוברים באשר הם והמחירים שלהם, הצליחו להאפיל על כלל הרכבים שאינם מוגבים ונראים קשוחים. זו גם הסיבה המרכזית למיני המולה שעורר ה-X5 החדש של ב.מ.וו כשהגיע לישראל. הוא נוח מאוד לנסיעה ארוכה כקצרה, תא הנוסעים שלו מעניק למסתכלים מראה של  יוקרה ואיכות בדיוק כפי שהייתם מצפים. ה-X5 החדש מצליח לבלוט באופן משמעותי ביחס לכמה מהמתחרים שלו ולהציע חבילה שיהיה קשה לסרב לה אחרי נהיגת מבחן.

מנוע ה BMW X5 תת דגם: 35I אוט' 3.0 שלו ישנם שישה צילינדרים שהופכים נפח של 3000 ליטר בעזרת מגדש טורבו חכם ל-250 כ"ס (4,000 סל"ד) אבל גם לנתון מעניין בהרבה - ל-57.1 קג"מ בכל מרחב שבין 1,500 ל-3,000 סל"ד. זה לא מעט כוח.

חווית העברת ההילוכים בx5 הם מהיותר מרשימות שניתן למצוא בקטגוריה. הכל מהיר וחלק וממש כיף לשחק עם ההילוכים. הבדיקות שנעשו מראות שהגי'פ מנפלא הזה יכול להגיע ל100 קמ"ש תוך קצת יותר משבע שניות. אך יחד עם זאת רק ל-4.8 שניות על מנת לייצר עקיפה ממהירות של 80 ל-120 קמ"ש. צריכת הדלק של המכונית הנה תשעה קילומטרים לליטר בנזין אחד.  

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות וייחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.