0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

Audi A7 TFSI

Audi A7 TFSI

אאודי ביצעו מהלך דומה בעקבות מרצדס CLS ועדכנו את ה Audi A7 TFSI וכיום בדור שעבר מתיחת פנים, ה Audi A7 TFSI השתנתה לסקסית יותר - אלגנטית, עוצמתית יותר, חסכונית יותר הרבה תודות לתיבת ההילוכים ולמנוע שהשתפרו פלאים.

הכניסה אל ה- Audi A7 TFSIמתאפשרת באמצעות  מפתח חכם, המאפשר פתיחה ונעילה ממורכזת.
הסטנדרט הראוי של אאודי, שם דגש רב תא נוסעים מלא אבזור, לרבות הגה מעוצב באופן מקורי ויפיפה שכייף לגעת בו, לוח שעונים מפורט, מסך מרכזי בגודל "6.5.

ברמת האבזור תוכלו לקבל: דיבורית מן ההגה, אפשרות לשליטה על מערכת השמע המעולה, מחשב דרך והעברת ההילוכים, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת באיכות מעולה, הנעה בלחיצת כפתור ומערכת מיוחדת מאוד שיודעת לחסוך בצריכת הדלק בכך שאם תשתהו בפקק זמן רב היא תדמם לכם את המנוע. ברמת העיצוב והפינוק לא תתאכזבו כלל.

אם מנוע FSI מדהים כשלעצמו, חשבו לעצמכם מה קורה, במידה ואתם יוצרים שילוב במכונית של טכנולוגיה חדישה היודעת להגדיש טורבו. השילוב הנפלא הזה קרה ל- Audi בשנת2001 והתוצאה היא מערכת הזרקת דלק היודעת להביא תפוקת עוצמה ומומנט חזק אל רמות שלא ניתן לתאר במילים.  

רכבי יוקרה בימנו ניתנים להשגה בקלות רבה ותוך שאתם חוסכים עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. החוק בישראל כיום המאפשר ייבוא אישי של מכוניות, נותן לך הצרכן הזדמנויות רבות וייחודיות לייבא רכב באופן אישי דרכנו במקום לשלם הרבה יותר בהזמנה דרך היבואן של אותה מכונית. יבוא אישי מבית כאן על הכביש הינו ייבוא משתלם במיוחד, שכן בייבוא אישי בחברה זו ניתנים ללקוח הטבות מיוחדות וייחודיות. כאן על הכביש מציעים פתרון ליבוא רכבים לישראל כולל ליווי לאורך כל הדרך באופן אישי וצמוד.