0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס slk

  • דגם:                  רואדסטר
  • מנוע:                 1.8 – 3.5 ליטר עם מגדש, עד 6 צילינדרים
  • תיבת הילוכים:      אוטומט 7 הילוכים
  • הספק מרבי:        184 - 306 כוחות סוס
  • מהירות מרבית:     237 - 250 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית
  • תאוצה 0-100:      5.6 – 7.6 שניות
מרצדס slk

את הדור החדש של מרצדס slk, הציגה החברה בז'נבה בשנת 2011, דור ההמשך לרודסטר היוקרתי שהביא לראשונה את הגג הנפתח הקשיח, ובדור החדש מציג גג אותו ניתן להכהות בלחיצת כפתור אחת. ה slk מצויידת בשני סוגי מנועים עם מנוע 1.8 ליטר עם מגדש טורבו ו 184 כוחות סוס, ושבעה הילוכים. דגם הביניים 250 יצוייד באותו מנוע אך עם הספק של 205 כוחות סוס, ולבסוף גירסת 350 עם מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.5 ליטר המייצר 306 כוחות סוס.

מביאים כל רכב מכל מקום

אם יש לכם חלום להיות הבעלים המאושרים של מרצדס slk, חברת "כאן על הכביש" מציעה לכם קונספט חדשני ליבוא אישי של רכבי יוקרה מכל הסוגים ומכל רחבי העולם. אנו מציעים לכם שירות מקיר לקיר, החל משלב איתור הרכב בחו"ל, ניהול המשא ומתן מול הגורם המוכר, יבוא הרכב ארצה, השבחתו לרכב ירוק והעמדתו בחניה הפרטית שלכם. חברת "כאן על הכביש" היא חברת רכב גדולה ומובילה שבחרה לפעול על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר של ההגנה על איכות הסביבה, ובהתאם לכך מציעה שירות של השבחת כל הרכבים המיובאים על ידה לרכבים ירוקים.

עוברים במסלול הירוק

במסגרת תהליך ההשבחה אנו מציעים את האפשרות להתקנה של מערכת הנעה באמצעות גז טבעי גפ"מ, וכן התקנה של מסנני דלק חדשניים ומתקדמים המאפשרים הפחתה משמעותית של רמת פליטת המזהמים ברכב. פעילות חברת "כאן על הכביש" היא פעילות עסקית מא' עד ת', ויחד עם זאת מבוססת על כללים ירוקים התומכים בהגנה על איכות הסביבה. במסגרת זו, החברה מציעה את כל השירותים הנדרשים על מנת לאפשר לכם להביא את רכב החלומות שלכם מכל מקום בעולם, ובאותה הזדמנות להשביח אותו לרכב ירוק ומודרני.