0723341762
 

התקשרו אלינו עכשיו ותיהנו מהטבות מיוחדות! כל הרכבים הניתנים ליבוא אישי, וכולם באתר אחד. צרו קשר!

מרצדס S500

מפרט טכני

  • דגם:                  פאר מנהלים
  • מנוע:                 8 צילינדרים כפול מגדשים
  • הספק מרבי:        455 כוחות סוס
  • מומנט מרבי:        71.4 קג"מ
  • מהירות מרבית:     250 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית
  • תאוצה 0-100:      5 שניות

 

חבילת DESIGNO הכוללת חבילת עיצוב מרשימה במיוחד, חבילת AMG חימום, אוורור למושבים מסאז למושבים מסכים אחוריים.

גאנט 20,דלתות וואקום,תצוגה על השמשה,מערכת שמע ברומסטר,מערכות בטיחות אקטיביות למניעת התנגשות וסטייה מנתיב.

מרצדס S500

למרצדס ישראל זה לקח רק 3 חודשים כדי למכור 33 יחידות מרכב הפאר מרצדס S500 עם תג מחיר של יותר ממיליון שקלים. המדובר על דור חדש בספינת הדגל של היצרן הגרמני, ולדגם הזה חיכו לא מעט לקוחות שמימשו את החלום כבר בחודשים הראשונים להגעת הרכב לארץ. ה S500 מצויידת במנוע 8 צילינדרים כפול מגדשים בנפח 4.7 ליטר המספק 455 כוחות סוס, וממריץ את ספינת הכביש הזאת מ 0 ל 100 קמ"ש בתוך פחות מ 5 שניות. ספינת הדגל של מרצדס בישראל, וגם אחד מהרכבים היקרים ביותר שאפשר לקנות בישראל.

מייבאים כל רכב מכל מקום בעולם

אם יש לכם חלום לייבא מרצדס S500 ואתם בוחנים את האפשרות לבצע יבוא אישי של הדגם המפואר, חברת "כאן על הכביש" מציעה לכם קונספט חדשני ליבוא רכבים מכל רחבי העולם, וכן שירות של איתור רכבי יוקרה על כבישי ישראל באמצעות מאגר המידע של החברה אותו בנתה החברה לאורך שנים ומתחזקת אותו באופן קבוע. אנו מבצעים את כל תהליך היבוא, החל מאיתור הרכב בחו"ל, ניהול המשא ומתן מול הגורם המוכר, יבוא הרכב ארצה, והשבחתו לרכב ירוק על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם.

מייבאים ומשדרגים לירוק

חברת "כאן על הכביש" דוגלת ומאמינה במאמץ לשמירה על איכות הסביבה, ובתוך כך מציעה שירות של השבחת הרכבים שהיא מייבאת ארצה לרכבים בעלי מערכת הנעה באמצעות גז טבעי גפ"מ, וכן התקנה של מסנני דלק חדשניים ומתקדמים המאפשרים הפחתה משמעותית של רמת פליטת המזהמים ברכב. אנו מאמינים שהסביבה חשובה מדי מכדי להתעלם ממנה, ולכן אנו מבצעים את כל המהלכים הנדרשים על מנת להכניס את הרכבים שאנו מייבאים ארצה, כרכבים ירוקים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הגנה על הסביבה. אנו מזמינים גם אתכם להיות מחלוצי ההגנה לסביבה עם יבוא אישי בקונספט ירוק.